torsdag 13 oktober 2011


Har hittat en blogg som är riktigt bra och inspirerade, ni kan kolla på den HÄR
Tyvärr kommer jag aldrig att kunna sminka mig så som hon som hon sminkar sig, men det är riktigt häftigt att se!


Hittade jätte bra tips på hur man noppar och formar ögonbrynen, jag hatar att göra det av en anledning och det är att det gör så förbövelen ont, tårarna och näsan rinner och det blir aldrig bra!
Men man måste ju ibland så att man inte ser ut som babochka själv, eller en halvapa som E en gång kallade mig på en nyårsafton, romantisk som han är!

HÄR finns tipset!
Så nu ska jag försöka mig på detta, så om någon ser mig utan ögonbryn eller helt oformade så vet du varför...jag är kanske inte den vassaste kniven i lådan på detta! Men man måste ju försöka!

Snart är det dax för ett långt arbetspass..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar