fredag 7 oktober 2011

Undra om Hjalle och Orlov har rätt??

E börjar bli irriterad över att jag skriver blogg, men då kanske han kan fatta att JAG blir irriterad över att det ALLTID plingar i hans telefon, och det är nya ord på Worfeud (Typ alfapet) eller vad det heter??
Själv så har jag en "vanlig" telefon och ingen SmartPhone eller Iphone så jag spelar inte det där beroendeframkallande spelet!!
Det slår ALDRIG fel, ska vi kolla på film, fika eller ha någon annan "ensam tid" så låter det pling plong i hans telefon, så suckar han lite för att han tror att jag ska tycka synd om honom för att han MÅSTE anstränga hjärnan och tänka i vilken liten ruta som man kan få dubbla poäng för ordet, eller bäst är det ju om man tar tripple letter och helst ett W i den boxen
( blev just rättad W finns ej med i spelet)!!
Det har gått så långt att han numera har sin telefon på ljudlöst och lyckas med att försova sig!

Idag fick han ett spratt och började städa kylen samtidigt som han sa:
- Nu kan du lägga ut detta på din fjantiga blogg så alla får reda på vem som gör vad i detta hus, så om du kan gå ut och greja vinterdäcken så grejar jag kylen!
Så här älskling kommer min dokumentation från idag!



så avslutar han lite surt.
- Jag ska också börja blogga och skriva att jag tycker synd om mig själv!

Vet att E och några av hans lagkamrater har gått igenom lagets spelare och listat dom som är "kärringstyrd" och "självstyrd" , jag undrar vilken lista E hamnade på?

godnatt, undra hur många poäng man får av det på Wordfeud, kanske ska fråga Herr Expert som ligger brevid och suckar över att jag bloggar !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar