måndag 3 oktober 2011

Den sköra linan!

E var och handlade och han träffade Alvar, varje gång jag ser eller pratar med eller om Alvar så blir jag så lycklig!
Alvar var på en fotbollsmatch på Hällåsen förra året och hans hjärta slutade att slå, jag och två stycken till gjorde Hjärt &Lung Räddning tills Ambulansen kom, det var långa minuter men vi gjorde ett bra jobb, då han är helt återställd idag!
Varje gång jag träffar honom och hans fru så står vi och pratar en stund om allt möjligt, det känns riktigt skönt att kunna ha den kontakten!!
Hade inte han varit på Hällåsen den dagen så hade han nog inte funnits bland oss idag!
Jag blir påmind varje gång jag ser honom om hur sköt livet är, och att man ska ta tillvara varje minut man har i livet, för tyvärr kommer inte denna dag i repris!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar