torsdag 13 oktober 2011

iphone , smart phone eller en helt vanlig phone??

Jag har idag en " vanlig" telefon, jag kan ringa och skicka sms och mms, den är värdelös att surfa på och batteriet drar ur på en gång.
Jag kan få byta telefon nu i November, undra om jag ska grotta ner mig i telefon träsket eller gå till en affär och en säljare får lura på mig en telefon.
Eller om jag ska göra som som de flesta välja en Iphone, men ska man ha Iphone 4 eller Iphone 4 S? som vanligt när jag köper ny mobil så kommer en ny revolutionerande mobil ut någon månad efter och min blir gammal och grå..
Tyvärr så har jag ett problem med Iphone/ smart phone och det är touchscreen, mina klump fingrar lyckas aldrig att träffa rätt tangent, men om jag har en egen så måste jag ju lära mig?
Vilket I-lands problem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar