onsdag 5 oktober 2011

högvarv?

Idag är det jobb hela långa dagen! från 09-20.30 en helt normal arbetsdag!
Får se vad denna dag har att erbjuda i adrenalin, jag hoppas att det blir något skoj!

Fruktsalladen blev jätte god, barnen var i jätte sugna på den ända tills den kom fram på bordet, då började dom säga: Men åhh inte melon, men åhh inte päron!
Då sa "snälla" mamma- men åhh inte börja tjata, på med pyjamasarna och borsta tänderna, så blir det sängen istället!
Jag käkade upp fruktsalladen och la mig och läste -Min första fågelbok för Albin, han älskar att lära sig om fåglar..
Efter boken så sov både jag och Albin i hans säng, klockan var då 20.15.
Jag vaknade med kläderna på kl 07.15 imorse, det är lika härligt att somna med smink på sig, när man kliver upp så ser man ut som en häxa som har åkt motorcykel i 200 km/ H !

När jag la mig så var diskmaskinen igång och det var disk på bänken ( jag hatar det), så i min vildaste fantasi så trodde jag att det skulle vara ordnat eftersom att E var vaken till 00.00 igår!
Jag frågade vad han hade gjort när jag sov, och jag fick till svar
-Kollat på film, och datorn..så tillägger han att hans hjärna går på högvarv mellan 22-00? Hmm högvarv,? kan man då inte greja dom här vardagliga sakerna hemma då?
Men nopp inte denna gången heller överrakade han!

Hej hå ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar