måndag 12 september 2011

monchichi!!

Nu har jag blivit människa igen, efter ett hårt boxningspass som kommer att kännas i kroppen imorgon! Men jag skulle gäran träna lite självförsvar kanske Krav Maga, men tyvärr finns det inte i Söderhamn!.

Lördagen bjöd på väldigt mycket skratt och vinnarskallen fick också träna lite!

Skrattet började med skottkärre race, jag hade ögonbindel på mig och körde Sussi som hade Peltor på sig i skottkärran och hon sa vart jag skulle köra henne, och som vissa vet så är jag JÄTTE DÅLIG på höger och vänster, så det blev ju super bra.


jag kommer lägga upp en film på det! Helt sjukt roligt lek!!

Sen gjorde vi leken: hur många marshmallows får man in i munnen under en minut, självklart så fick jag min bredkäftade groda göra den grenen ;)

Jag fick in 27 st, ganska bra va?? och då var det UTAN att svälja dom ;)


Skön kommentar av Daniel :

- Kul Micaela har 27 marshmallows i munnen och det syns knappt,

Näää men jag såg ju ut som en monchichi med påssjuka!


Vi blev utnämnda till det vinnande laget, vi firade och jublade över hur bra vi var och när vi stod med priset i handen så kom domaren och tog priset ur handen och sa att han räknat fel, grrr

bilder kommer!

hej å !



1 kommentar: