onsdag 28 september 2011

Livet har en baksida!

När man spelar i ett lag så kan mycket hända, man flyttar till en helt ny stad, byter klubb, träffar nya människor, byter jobb och skaffar VÄNNER, ofta så har även denna personen en respektive som också gör samma uppoffring!
Jag är "förskonad" med att inte har behövt att flytta eller bytt jobb....än.
Men vem vet det kan även hända mig?
Tyvärr finns det en baksida av detta liv också!
Den dagen som respektive väljer att gå vidare utan den andre så står man där på ruta 1.
All trygghet som man har byggt upp tillsammans är borta och alla vänner man har skaffat får man lämna kvar.

Jag har träffat en underbar vän som nu måste börja om på ruta ett och jag kommer att sakna henne som bara den, du är en underbar person och hoppa att vi kommer att hålla kontakten!!

Men en sak ska du veta, du är GRYM på att sjunga Oasis =)

1 kommentar:

  1. Jag kommer sakna er så in i den också. Men jag lovar att det inte är sista gången vi setts :) Jag kommer hälsa på er snart.. Måste ju busa med dom söta små och skvallra lite tjejsnack över några öl :) å vem vet, kan slinka ur en truddelutt av Oasis också haha.. Ha det super bra tills vi ses igen vännen och ta hand om varandra. Kram

    SvaraRadera