tisdag 6 september 2011

Long time ago!

Nu har det varit ett uppehåll länge nog i denna blogg!
Jag kanske inte kommer att skriva varje dag men någon gång i veckan.
Får se hur hade den senaste tiden varit?
om jag sammanfattar med ett ord så måste det bli UNDERBAR!
Sommaren har gått riktigt fort, och vi har försökt vara så spontan som möjligt. under semestern åkte jag och barnen på utflykter medan E tränade!
På Kvällarna gjorde vi klart vårt underbara uterum och GRILLADE med nära och kära
ja sommaren 2011 var helt underbar...
Här nedan kommer lite bilder!

Nu ska jag på jobbet och E spelat U-match mot Djurgården, hans uppladdning just nu är att montera den ABSOLUT sista listen i uterummet.

Vi åkte till Legoland och La Landia, vilket var ett riktigt paradis, jag önskar att alla barn och vuxna får uppleva det någon gång!
Här är det krabbfiske på västkusten ,jag letade musslor som barnen och E sedan fiskade krabbor med, så roligt var det, och många krabbor fick vi!
Tjej fest hos Millan, varma å goa sommarkvällar när livet är som bäst!
Petter och jag =) ...först var vi på Lalandia samtidigt, och några veckor efter såg vi honom live på Freluga trädgårds scen, helt grymt bra var det!! Hoppas på fler framträdanden där!
Känns som om det har varit någon typ av rekord i 30-års fester detta år ;), Först Maria, sen Anna, Kristin, Karin, Dennis, Andreas, och nu till helgen så är det årets sista 30-års skiva, då ska vi fira Millan!!


tack å hej!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar