söndag 13 mars 2011

Min härliga dag =)

När Albin slog upp ögonen imorse såg han på mig och sa: - Mamma kan jag inte få en puss och en kram av dig!
Så underbart började min dag!!
Han fick frukost på sängen för han tycket det var så mysigt att ligga och kolla på Cartoon Networks i min och Emils säng, självklart fick han frukost där!
Jag och Albin åkte och hämtade Viktor hos min farmor där han sovit och när vi öppnade dörren kom han med armarna i luften han passerade mig, och sprang direkt till Albin och sa att ha hade saknat honom, äkta syskon kärlek!!
Jag har hunnit med boxningen idag, en riktig urladdning.
Efter passet hade jag mer ont i min lendrygg & höft och kommer att få hjälp av Valle på Tisdag för att behandla det!!
Tyvärr har jag så ont nu att det känns som om det är något som ska låsas om jag vrider mig fel
:( , det känns INTE bra eftersom att jag ska till Plikten om 2 dagar!!!
Hoppas Valle kan göra Underverk, annars är det bara till att äta Ipren!!!
Ikväll blir det solsidan och värmedyna (om jag hittar den)!
Imorgon kväll kommer vår älskade Emil hem..så vi längtar!
Hej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar