söndag 27 mars 2011

härliga helg!

Tänk att det finns ärliga människor, som man skulle vilja skänka 10.000 rosor till!!

Min bilnyckel blev upphittad och återlämnad till Polisstationen, 1000 tack till den anonyma mannen!

Den här helgen måste gå till historien som den härligaste och mest "familje normala" någonsin i familjen Hedvall/Sundin

På fredagen var ALLA lediga, inte någon träning, sponsorträff eller match för E och inte någon träning eller jobb för mig!

Vi åkte in till stan för att fika, som sedan blev lunch + fika för HELA familjen,vi passade även på att kolla lite i affärer.

När vi satt på Waynes så sa Albin:

Mamma snälla kan vi inte gå till Dressman för dom har så coola grejer??Vi gick till dressman för att undersöka vad det var han syftade på?

När vi väl kom dit så visade det sig att hans dagiskompis mamma som jobbade där och Albin ville heja på henne.Stolt som en tupp gick han fram till henne och sa HEJ!...go unge!

Sen blev det bowling, jag gjorde mitt livs sämsta serie, men det kan jag bjuda på! Albin "vinnarskallen" Hedvall blev mer och mer galen eftersom att han inte fick någon strike, när han tillslut fick en blev han så generad att han inte visste vart han skulle titta! Viktor använde klotställningen och skickade iväg klotet med sin armbåge, för det var coolt! Vi hade Sarah som stand-in under matchen eftersom E hade lyckats skada ryggen på ett styrkepass.


Efter vår "familjen normaldag" åkte vi hem och som vanligt blev det Tacos för barnen!!


Igår Lördag lyxade vi till helgen med en härlig familjemiddag på church street, (efter E´s träning så klart)vi fick vänta i 1.5 timme med det var värt det när maten väl kom in på bordet. Albin och Viktor bara mös av att sitta och kolla in sheriffen när han jobbade!


Jag kan bara summera helgen som KANON...gud vad jag önskar att man hade ett mer "normalt liv" lite oftare!!!!


idag blir det kalas för min syster som blir 24 år gammal..grattis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar