söndag 20 mars 2011

frukost på sängen

Efter en trevlig och sen kväll hos Anna och Daniel men mycket planerade, funderande och diskuterande vaknade jag imorse av att det bullrade i köket, hörde hur en stol åkte fram och till baka..det var Mr Albin som tröttnat på att ligga kvar i sängen och gjorde frukost åt sig själv.
Sen kom han in till mig och sa: Mamma nu ska du får frukost på sängen, hur många skorpor vill du ha, och vill du ha oboy eller te?
HJÄLP han min lilla pojk blivit så stor, OCH en gentleman!? Han kom in med en bricka och sa: Mamma du har ju gett mig frukost på sängen så nu ger jag dig det..
Jag kan allvarligt säga att det var den mysigaste morgonen jag haft på länge!
Idag blir det boxning, jag hoppas att det blir fler på träningen än sist och att jag slipper vara enda tjejen, fast när jag fick "sparra" mot en kille gjorde det att jag tog i ännu mer och körde ut mig till max....man kan mer än vad man tror!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar