lördag 19 mars 2011

Mystrött.

Det har känts som om jag E har gått om varanndra den senaste veckorna, han har varit på Cypern jag i Stockholm och innan det så möttes vi i dörren när han kom hem från träningen och jag åkte på min träning.

Men i Torsdags bestämde vi oss för att ha "fredags mys" med att bada bubbel bad och dricka champagne när pojkarna gått och lagt sig!.
Jag kom hem vid 19.30 efter en lång dag på jobbet.
Tacosen stod på bordet och barnen var överlyckliga att det var fredag. Då avslutades deras TV & spel fria vecka här hemma, och dom satt så klart och spelade BatmanWii.

E hade dukat med vinglas, men jag ville helst ha dricka till maten( tråkiga fru), så han valde också Cola till Tacosen.
Albin äter som vanligt ALLTID sin delikatess Tacos som består av :
ett Tacobrör, smulade chips och gurka..mums vad gott, eller vad torrt!
Viktor är också en riktig finsmakare, hans taco består av bröd, gurka och MASSA av avocado sås....

Jag och E kunde sitta ner och prata efter maten i lugn och ro, eftersom pojkarna försvann som två projektiler till TV-spelet efter maten.
Sen blev det Let´s dance och pojkarna somnade i soffan, jag och E såg varann djupt in i våra trötta ögo och sa : Vi kanske kan bada imorgon istället!!
sagt och gjort så gör vi ett nytt försök ikväll...

E är nere på träning trots att hans hand inte är något bättre, dom ska spela träningsmatch imorgon mot Assyriska men jag tror inte att han kommer att vara med på bänken, eftersom att handen är alldeles uppsvullen och han kan inte lyfta en kastrull med den, hur ska han då kunna fånga hårda bollar???
Men GIF har väl säkert en bra lösning på det :)

Solen lyser, barnen och jag är lyckliga över att det är helg, nu ska vi vänta på att den sista pusselbiten av familjen ska komma hem, sen blir det ut på gården och leka, så kanske vi hjälper snöhögarna att bli LITE mindre!..som det känns nu så kommer dessa snöhögar skymma utsikten från vårt fönster fram till Midsommar!..

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar