måndag 14 juni 2010

Dålig uppdatering!

Tid, ja om det är någon som kan ge mig tid i present så skulle det vara den bästa presentet någonsin!! Men hur man än vänder och vrider på det så får man ihop tiden ändå???..barn, dagis, jobb, fotboll, och hus!!!

För tillfället så känns det som om mitt liv går så fort det är Måndag sen så blir det söndag på engång!.
Albin bli 5 år på söndag, vart tog alla dessa år vägen??
5 år herre gud vilka härliga 5 år det har varit, känns som igår när han kom den "lilla" killen endast 5420 g och var 57 cm lång,...mammas lilla plutt!!
Han önskar sig Lego och hans snälla mamma har köpt jätte jätte mycket lego till honom!! Så p lördag skall vi ha barnkalas här hemma, har lite ångest över det, vad hittar man på??? Funderar på en skattjakt men det förutsätter att vädret är bra!! Hur som helst så hoppas jag att det blir en bra dag, Emil är tyvärr inte hemma eftersom att dom hade en match just denna dag ;(...

Idag har jag varit och "rastat" min granne som lega på sjukhus för dom trodde att hon hade en Stroke, jätte obehagligt var det, och det var många dagar i ovisshet, och det är en hopplös känsla.! Men igår kom hon hem, lite vimmelkantig men pigg och glad! Så vi åkte ut på en lite Shabby Chick runda idag, och det är ju så rolig!! Det resulterade i att jag gjorde min första Oro, som hänger och dinglar i äppelträdet nu!!

Nää nu ska jag inte uppdatera er med mer text.....bilder om vad vi har haft för oss den senaste tiden kommer efter detta!!!!
jo..en sak vi åker till Thailand den 29/11....WIHOOOOOO vad jag längtar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar