tisdag 18 maj 2010

magen...

jag som trodde att jag kunde äta allt nu, men NO NO så var inte fallet!!
I helgen fick jag väldigt väldigt ont i magen och magsmärtan har fortsatt hela veckan, idag varjag tvungen att vara hemma från jobbet, vilket jag ABSOLUT inte tycker är roligt...men om man inte får i sig en gnutta mat så får man heller inte någon energi! Det är precis samma smärtor som jag hade när jag gick på gymnasiet och var laktos intolerant, bara jag inte har fått tillbaka det, men risken är riktigt stor! Det var en som sa till mig att om man är född med intoleransen så kan den växa bort, men tyvärr inte om man fått den i vuxen ålder, vilket jag fick!
I dag har jag druckit Proviva och ätit Glutenfri pasta och korv....i små små portioner, men ändå fått magont! BLÄÄÄ

Ikväll har pojkarna varit på fotboll alla 3, och jag fick möjligheten att vila!
Har faktisk börjat att läsa en bok, den är riktigt spännande - Dom ska ju ändå dö heter den, man får följa med en svensk agent på massa olika uppdrag som hände på 60-talet, super spännande!
Pillan och svante var och hälsade på idag hon skulle egentligen ha hämtat pojkarna, men vi tog en långsam promenad upp till dagis!

I helgen ska vi bo på Hotell, ska bli så otroligt mysigt, vi firar ju 10 år den 24/5!
Tänka sig 10 år...herre gud det går ju så fort, men man kommer ju nästan bara ihåg de roliga stunderna =)
På lördag ska vi "fotbolls fruar" träffas och titta på matchen i VIP huset på strömvallen, för att sedan äta middag med killarna när dom kommer hem, det ska bli jätte roligt att träffa alla igen, nya som gamla!!
Så har man ju det vanliga problemet....KLÄDER, men jag hoppas på att lösa den frågan på lördag dag i Gävle!

Nu ska jag få lite mer inspiration genom att titta på äntligen hemma!!!

SHABBY CHICK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar