onsdag 5 maj 2010

Hemma mys!


Hemma själv, japp helt själv!
Mina kära barn är hos mormor och morfar min älskade sambo på väg hem från Göteborg! Dom vann matchen idag med 2-0, tyvärr blev det inte något inhopp...men det fanns ett läge då Hugo fick ett slag över munnen och blev liggande, men den där Terminator ställde sig upp igen och genomförde hela matchen!..grrr!

Så nu sitter jag i soffan med en kopp te och bara ÄR!
Det är så himla skönt men det är väldigt konstigt att inte små knoddar är hemma och ropar att de vill ha kvällsfika, eller springa och byta film, ibland är det skönt att bara vara JAG!!

Just nu är det den här härliga perioden i månaden som bara vi tjejer förstår oss på! Och jag fattar inte varför jag får riktiga mat begär dagarna innan det skall börja, känner mig som en riktig julgris, proppad av mat!!!
Men förhoppningsvis så kommer det att ändra på sig imorgon!!!!!!

Jag har inte hunnit med någon träning på slutet,jag har jobbar 12 timmars pass, men jag cyklar faktiskt till kontoret varje dag, och det får man ju räkna till träning!

Jag var ledig måndag, tisdag!!
I måndags var jag på CFL och anmälde mig till Historia A,den 17 Augusti hoppas jag på att få börja läsa den kursen på distans!!
Och det är ett mål i min 3 fas plan...=)
Jag var helt säker på att jag hade historia A, men det var visst religion som jag läste på gymnasiet ;)!
I tisdags var jag ner på Stugsunds lilla gårdsbutik, men herregud vad det var fint och mysigt det var där nere, hur mycket Shabby chick som helst, och alla dessa vackra väggord, på www.myfirstroom.se finns alla dessa vackra ord!
När Emil kommer hem så blir det raka vägen ner dit för att välja ut lite ord som får pryda våra väggar!Kärleken ser inte med ögonen utan med själen det ordspråket kommer att finnas i vårt vardagsrum..tycker det säger mycket om livet!

Go natt där ute, och kom ihåg: Ut ameris, amabilis esto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar