onsdag 5 maj 2010

lev DITT liv...

Idag var jag i Huddik och jobbade, var väldigt taggad när vi åkte upp, tyvärr så fick jag uppleva en dag UTAN några uppslag eller extra pulsslag! Men så är det när man jobbar med människor! Och MÄNNISKOR, kan vara väldigt elaka och uträknade, det gör mig så jävla förbannad i alla lägen, men nu är det ett speciellt läge som jag är så arg över!

En människa så snäll och go som har två underbara barn,en man hon älskar och en blogg!! Det är just på bloggen allt har hänt!!!
Ett stolpskott till människa har kränkt och förtalat hennes och hennes familj så mycket så att man hoppas på att det blir en anmälan!!
Ja, man ska nog inte vara allt för öppenhjärtig när man skriver på en blogg!
Men min vän så du bara vet så kan du bara höra av sig till mig om du vill prata eller bara spy galla på denna fega människa, jag vet att ni klarar detta tillsammans...AMOR VINCIT OMNIA ....

Min hälsning till den fega anonyma människa är som rubriken... LEV DITT LIV, strunta i deras liv för du kommer aldrig att kunna ta hennes plats..aldrig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar