söndag 21 februari 2010

tiden går!

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev i denna blogg!
Vet inte vart tiden har tagit vägen, men det blir absolut inte lika mycket tid framför datorn längre!
Nu är det mer träning! ÅHHH det är så otroligt roligt att jag har kommit igång, hela jag känns mycket piggare, och jag längtar verkligen till varje pass, så har jag ju även duktiga och snälla Nettan som är med och hjälper mig och puschar på mig =)

Idag var jag i Huddik och jobbade, ibland så funderar man på vad man gör egentligen, man går å går å går och smyger å smyger och letar å letar, det är kanske inte så konstigt att man är HELT slut efter en heldag på en STOOR butik!
Tyvärr så fick vi inte någon, men bättre lycka nästa gång!!

I onsdags var jag och pojkarna ner till Gävle för att se på när Emil spelade match, det gick jätte bra dom vann men 5-1.
Innan matchen var vi hem till Lena, det är Emils tränares fru, hur mysig och snäll som helst, nästan så att man längtar till nästa match nu när man har börjat att känna igen några!!
Viktor var på sitt absolut bästa humör, och var bara så go å glad som han kan vara ibland, Albin vaknade just när vi kom fram å han blev lite blyg å tillbaka dragen, men sen blev det bra!

På matchen var det snö och kallt, hade med mig 4 filtar å det var Herr A som tog alla dom, vicke satt så snällt i mitt knä och tittade på pappa som stod och frös!
Som tur var så hade jag fått min nya jacka å den är nog den varmaste jackan jag någonsin har haft..Peak är bra grejer det =)

Som vanligt så snöar det när Emil är borta och så är fallet även denna gång, dom åker till Spanien inatt och blir borta i en vecka..så nu är det jag och pojkarna som får trixa med tider å greja....men allt brukar lösa sig på något vis!!

Qui tacet, consentire videtur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar