fredag 5 februari 2010

TUR!

ibland har allt en mening!
Som jag har skrivit förr så har vår Kyl gått sönder, och måste köpa en ny!
Så jag åkte på en liten "kik" för att se vad det skulle kosta, mellan 16-18 tusen..hmmm ja men det pungar vi väl upp med det samma...not!
Så när jag var på Elon, så pratade jag med Tobbe som är vår granne om att allt skulle hända när Emil var borta osv...
Då säger han " men vill ni ha ett side by side skåp så får ni köpa mitt som är 3 månader gammalt för 5,000:-, ord pris 15,00!
Jag behövde inte tänka många sekunder på det beslutet, så japp imorgon får vi vår nya kyl OCH frys med is maskin och kallt vatten i...vilket LYX!!

Och imorgon är jag LEDIG, får bara mysa med mina älsklingar heeela dagen!
Vi ska bara vara och ha det härligt, och ladda för melodifestivalen med Maria och Tobias!
Så hejbaburiba....nu börjar Melodi karusellen!!!

Nu har min beslutsångest äntligen fått sig en omgång! Jag beställde peak jackan idag, så den kommer väl om en vecka eller så nu!!
bara hoppas att storleken passar och att kvalitén är som den ska!
Näää nu tillbaka till simhallens arbetsuppgifter!

Fides, spes, caritas, maior autem horum est caritas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar