fredag 20 augusti 2010

Horoskop!

Mamma läste mitt horoskop söndagen den 15/8 att jag skulle ha en bra vecka med nära och kära förutom en försening?
Och när kom den förseningen då...jo när jag skulle ha upprop på CFL..
Syrran ringde 8,50 för vi hade bestämmt träff utanför CFL då..
Hon ringer och frågar vart jag är, snurrig i bollen som jag var fattade jag absolut inte något, men när jag sedan stuttsade upp ur sängen som stålmannen så vaknade nog alla celler och fick en chock!
Det var raka vägen in till garderoben, på med shorts, tröja och en knut på skallen!
När jag kommer in till CFL kl 09,00 med andan i halsen så var det fortfarande folk kvar utanför hörsalen eftersom att man ska skriva in sig...TUR!
När jag står i kön så tycker jag att något känns konstigt, ojdå jag glömde visst att kläpå mig BH:n, glömt borsta tänderna, kännde mig riktigt fresh där bland förväntansfulla studenter, där kom två barns morsan som tycker hon är super hipp med Fornarina shorts, häng pattar och luktar skunk i munnen..
Jag kännde igen känslan från ett annat tillfälle ;)
Men nu är jag igång med mitt pluggande, eller nästan väntar på att jag ska få boken bara =)
Tänk att Horoskop vet vad man ska vara med om ;) ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar