torsdag 21 januari 2010

Dagen då det började!

Trodde aldrig att jag skulle ha en egen BLOGG, men nu sitter jag här och skriver känns jätte roligt att ha en "internet dagbok"!

Varför jag börjar att skriva är för att man sedan kan gå tillbaka och titta på sina tankar och idér och se om det har blivit som man har tänkt sig!!

Just nu sitter jag hemma och har stressat eller nja yrat runt hela morgonen för att packa till barnen som ska till mormor och morfar ikväll, och försökt att greja med allt tråkigt som bädda, diskmaskin och plocka undan efter andra!!

Emil är på träning, han har 2 pass idag och kommer hem vid 17, men jag jobbar på badhuset idag och kommer komma hem kl 23!!!

Men innan jobbet tänkte jag TRÄNA, för nu ska jag ta hand om mig själv lite oxå!!!!
Det känns som om man har lagt sitt eget intresse helt åt sidan efter man har blivit mamma, men nu måste jag verkligen köra igång på riktigt!!
Så vältränad som jag var på gymnasiumet så skäms man nästan nu när man sätter på sig en bikini!
Så det är inte någon annan än jag som kan greja till det!
Visst tiden blir ett problem när emil tränar som han gör och det är hans jobb men man måste prioritera om lite nu!!! Men jag är en mamma som inte har lätt för att prioritera om så att barnen blir lidande, för det är ju det finaste man har!!!

Memento te mortalem esse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar