onsdag 27 januari 2010

Trött, Värk och SNÖÖÖÖ!

Jiipi, eller nääääääj, inte MER snö, det är såå typiskt att det ska komma så här mycket snö nu när Emil är borta, det blir bara till att ta fram snöskyffeln och börja skotta!
Igår så var jag på simhallen och jobbade, det var skoj som vanligt!
Något som inte var lika roligt var när det kom in en kille som jag tagit för snatteri för ca 1 månade sen, han glodde ut mig, men jag tittade bara förbi honom!
Vi sov i stugan i natt och jag åkte in för tidigt imorse för att jobba på E-center, tyvärr så hände det inte så mycket där :( men man kam ju inte ha action jämt och ständigt!
Dagen känndes JÄTTE lång och jag gick i valet och kvalet om jag skulle träna eller inte, men jag har så otroligt ont i mitt högra lår(tränings värk) så att jag valde att vila idag oxå!!
Men imorgon är det bara att köra dubbel pass då, om jag får ihop det med barnvakt?!!

Pojkarna busar mest hela tiden, och idag fick dom en varsin NY blixten McQueen bil, gissa om dom blev hur glad som helst!!
Albin fick Dexter och Viktor fick Charlie, lite roligt eftersom vi hade charlie och Viktor att välja på när han föddes, det blev en Viktor men jag tycker att han skulle ha varit en Charlie, för det är bara en massa rackartyg med honom..

Nu har vi bakat muffins och ska titta på Robinson om någon timme, imorgon är det Albins namnsdag(Carl) och min pappas födelsedag!

ha en bra dag, och ha en bra natt i rummet med Bernhard älskiling, för jag hoppas att du läser detta!
Vi saknar och älskar dig jätte mycket!!

och Emil : Coniuncti fortes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar