måndag 25 januari 2010

Ensam!

Jaha, då var Emil på Cypern då, jätte roligt för honom, och sååååå tomt här hemma utan honom!
Idag började jag kl 07 på simhallen och vi var tvungen att åka till dagis redan kl 06,30, då var det två killar som var oerhört trötta, Viktor fick jag klä på när han sov, och albin trodde att det var mitt i natten!
Men det gick ju bra, dom kom till dagis i tid och jag till jobbet i tid!

Nu har vi ätit mat, pojkarna bråkar om att dom vill samma saker HELA tiden man blir ganska så matt!
Ikväll ska jag på Funktionell träning, ska bli HUR skönt som helst längtar så!!

Igår var vi på simlekis, det var jätte roligt att se stor tjorven i vattnet, han är verkligen jätte duktig och tycker att det är roligt, det är ju viktigast att dom har roligt!

Nä nu måste jag göra en brasa, för nu är det ju inte någon som hjälper till med något här hemma, gud vad jag beundrar ensamstående mammor, snacka att dom drar ett stort lass, hoppas att jag ALDRIG behöver att bli en ensamstående mamma....

Audiatur et altera pars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar