torsdag 16 maj 2013

Dag ett på resan!

Igår var första dagen på en lång rehab resa i gymmet! 

Cykling 10 min, baksidaben curl, boll mot vägg benböj, balansplatta, tåhävning, bäckenlyft, sedan körde jag lite TRX övningar själv, men jag kan lova att musklerna i benet INTE är så starka och mitt högra lår har blivit betydligt mycket mindre!!! 
Men bara att ha tränat lite så känns det mycket bättre i knoppen och rörligheten i knät känns mycket mjukare!!

Nästa vecka tänker jag komplettera gympassen med att gå ner i bassängen och köra lite wetbelt och "springa" i vattnet.
Om två veckor så skall jag tillbaka till Sjukgymnasten för ytterliga koll...



Nu är det bara att kämpa, tänka positivt och se fram mot målet och förhoppningsvis så kommer detta att gå vägen!!
Viljan finns ni skall den bara omvandlas till verklighet!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar