söndag 19 maj 2013

Älska träning!!

Nu har jag kört Cirkel träningspass med simningen, det är inte många veckor kvar tills sommaruppehållet och då måste man passa på att göra något roligt OCH jobbigt!
Det var både A och B gruppen som körde, vi hade även finbesök av Nettan och Sarah.


Vi körde bla. Burpees, löpning, hopprep, armhävnings klättring, TRX, och balans. 
1:a varvet var det 30 intensivt/ 15 vila, 2:a varvet 40 Intensivt / 15 vila...Vi han bara två varv och avslutade med en evighetsstafett.


Jag bara älskar att peppa dessa människor till framgång, och dagen efter så fick jag se resultatet då det var väldigt många som hade träningsvärk!! 

Så min förhoppning är att köra på torsdag igen, och då hoppas jag på att flera dyker upp, vad säger du Björn Johansson, du lär komma och utmana Sudden i detta =) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar