torsdag 2 maj 2013

sista april.

Underbara Maj är här!! 
Valborg firade vi i stugan med grillat, vänner, ankrace och kase förstås. 
Det var en väldigt lugn kväll och valborg är väl barnens dag, för oss lite äldre barn handlar det väl egentligen om att elda upp trädgårdsriset, träffa vänner och äta gott!



Kajsa hade bakat en HELT fantastisk jorgubb/Lime/ vitchoklad dessert som 
smakade lika gott som den ser ut!!


Efter maten så var det dags för Ankrace, det var 12 ankor och 1200:- 
stod på spel, vi hade anka nr 10.



Vann gjorde anka nr 3 och Anna och Tomas blev 1200:- rikare och självklart kom anka nr 10 bland de sista, tänk att man aldrig kan vinna något!! 
Kvällen fortsatte med kase och fyrverkeri.

Jag bara älskar denna bilden, min go kille 5 år sitter på stubben och håller om Elsa 3 år. 
Trygghet, värme och omtänksamhet det är bra ord som beskriver honom!!

Jag avslutade min "diet" igår och på 8 dagar visade vågen -5 kg, jag känner mig mycket piggare och framförallt så tror jag att mkt slagg har kommit ut!
En sak har jag lärt mig på denna vecka, och det är att jag ALDRIG kommer att göra om detta, jag är ingen diet tjej, utan jag bara längtar tills jag får kliva i mina träningsskor och börja röra på mig igen!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar