lördag 15 december 2012

hjärtdom

Då har jag fått dommen på mitt hjärta: 
AV-block 2 typ 1, låter ganska så komplicerat men det är helt ofarligt. 
- DET ÄR NI UNGA OCH VÄLTRÄNADE som får detta "felet" eftersom hjärtat/pulsen är så låg säger läkaren till mig!! 
Jag sträckte på mig så att E fick ta tag i axeln och ta ner mig på jorden igen!! 


Igår när jag träffade läkaren så släppte det en stor sten från axlarna, han var så himla duktig, förklarade och visade vad som hände när jag kände av det, och detta fenomen kommer alltid när man tar det lugnt, så till E´s glädje så kommer jag nu aldrig ligga i soffan utan jag kommer att springa runt som en ekorre och städa, tvätta, laga mat osv...eller näää det kommer jag inte eftersom detta är helt ofarligt!!!



Så här slår mitt hjärtat i vila och hoppar över ett slag...





Så nu är det bara att säga hej till vardagen igen och invänta det stora datumet 16 januari!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar