onsdag 5 december 2012

lite bilder från Solen

Då var man hemma efter en vecka på kap Verde och ön BOA VISTA, jag kan bara rekommendera detta resmål!! 
Allt är så fantastiskt om man är ute efter sol, bad, underbar strand, god mat, avkoppling och helt underbara människor!
Detta ställe kommer jag absolut att åka tillbaka till nästa år, men då kommer vi att stanna i två veckor om situationen tillåter det!!

Det blev tidiga morgnar vid poolen för att läsa en bok och bara njuta av stillheten!

Självklart passade grabbarna på att spela lite fotboll mellan baden!!
Mellan mål och dribblingar hittade grabbarna även lite snäckor i sanden.


Syskonkärlek vid havet, 
strande vi bodde på är på top 10 finaste i världen!!


Viktor bygger sandtunnlar



Varje dag kl 10 körde event teamet igång med dans, rop och härlig musik för att få igång de trötta Nordbona som tilslut hängde på och efter några öl så började även Engelsmännen att dansa!
Jag är inte en person som läser mycket, men denna bok lästa jag ut väldigt fort och tycker att alla borde läsa den så att man lägger rätt energi på rätta saker.




Efter att ha hittat mitt paradis så kommer jag att längta tillbaka men även se tillbaka på denna vecka med värme, skratt och en massa ny energi...!

Man fick en käftsmäll när man landande på Arlanda i morse, vi var bland de sista planen som landade sedan stängde de flygplatsen för det var snöoväder. 
Och det ovädret åkte vi hem till Söderhamn i, fyyy för att vara ute efter E4:an när det är snö kaos!  
Men vi klarade det och nu får vi njuta av att ha en varmbrasa tända ljus och underbara minnen!!

Tack Riu Touareg BoaVista och Kap Verde för denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar