söndag 25 november 2012

för 15 år sedan.

Jag fick ett mess kl 05:45 där det stod: 
Men gud vad du är gullig i tidningen, du och Albin är så lika varandra.

Nyvaken och förvirrad så började jag tänka var i helsike har jag nu gjort, är det kort från träningen, badet eller vad är det???? 
Så ut och hämta tidningen jag bläddrade förbrilt för att på de sista sidorna se att dom har publicerat 
" Kuriren för 15 år sedan"
där såg jag mig som en 15 årig tjej som skulle iväg på TV-äventyr till 
Tv4:s FREDAGS PULS.


Något som är roligt är att detta var Tilde de Paula och David Hellenium början på programledar karriären.
Så lite chockad blev jag allt när dom på redaktionen hade letat upp detta, själv så hade jag nästan glömt bort det, Frisyr-97 vad glammigt, vi fick byta om i Gallerians mörka källare, trångt och nervöst för att sedan få 15 sekunder of fame! 
Men det är något man kan lägga på meritlistan...varit med i direktsändning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar