torsdag 15 november 2012

Hamrén min hjälte!

Igår var det invigning av Friends Arena, många var på plats för att följa Sverige-England. 
Och SJÄLVKLART så satt det 3 grabbar i soffan hemma och hejjade! 
Ett totalt jubel utbröt när Zlatan gjorde 1-0, när sedan England vände till 1-2 så var det två av grabbarna som blev så arg och besvikna så att dom somnade!! 
Det som de missade var ju helt enormt , det var kvällen när Sverige började att stavas Zverige!

Jag har alltid tyckt att Patrik Ekwall är väldigt speciell, och är väl inte i mina ögon den bästa sport journalisten, utan mer en kavaj nisse som vill synas när det händer!
Och det är väl ännu en gång bevisat att TV4 INTE skall kommentera fotboll!....
Ibland tro att det är gladiatorerna som dom kommenterar!?

Zlatan i all ära men för mig var det Hamrén som gjorde min kväll!!




Detta är taget från Aftonbladet, och det är väl ännu ett bevis på att "någon" saknar självinsikt??

Patrick Ekwall kommenterade på torsdagsmorgonen händelsen i sin blogg. Han skriver:
”Jag vet inte hur Erik Hamrén kunde reagera så surt, argt och snett på mig när jag ställde en högst relevant fråga direkt efter matchen”.
Patrick Ekwall skriver vidare:
”Helt ärligt. Helt jävla ärligt: vem fan vill och kan tänka på att ”fotboll är ett lagspel”, hur mycket tränare, ledare, förbundskapten, spelare, journalist, marxist, kollektivist eller Leif Boork du än vill vara. Efter DET HÄR?
Varför inte bara – i stunden – sätta sig på vågen och hylla urskiljningslöst?
Jag vet inte om Erik Hamrén numera ser spöken överallt (jag börjar tro det) och vill få allting till kritik mot honom eller någon annan, men han överreagerade kraftfullt på min fråga som (i det läget) knappast vare vare sig kritisk, provocerande eller särskilt ”dum”.”

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar