tisdag 20 november 2012

Snart så!

Här hemma är det resfeber delux, barnen längtar så himla mycket efter att få åka, Albin har planerat in att åka till simhallen för att test dyka med snorkel och cyklop i storabassängen, han grejade det galant i den lillabassängen! 
Igår laddade han upp med snorkel, cyklop, hörlurar och Super Mario.
Viktor håller koll på nedräkningen på min telefon, och Emil drömmer att vi glömmer saker hemma!
Själv så lider jag av sjukdoms nojja, eftersom det går magsjuka och vattenkoppor i skolan.


Jag har börjat att packa och det kommer inte vara mycket kläder som får följa med till Kap Verde, förhoppningsvis så kommer jag att gå i bikini, bada och dyka hela dagarna..




Denna bild är tagen utanför vårt Hotell Riu Touareg på Bovista...så kära vänner när ni stressar med advent så kommer jag att gå där med sand mellan tårna och bara njuta!!

1 kommentar: