onsdag 7 november 2012

TOTAL LYCKA!

Men herre gud vilka helt underbara dagar detta har varit, men dom kunde ha varit riktigt dåliga!!

Igår fick jag ett mail från PHS när jag var på jobbet och förstod att det var svar om jag skulle gå vidare eller ej! 
Pulsen steg och kroppen skakade, jag gick som en bulldos direkt till datorn för att inte förlänga lidandet...jag öppnar sidan och loggar in, kinderna kokade och fingrarna skakade..och då såg jag
- UTTAGEN..... jag är vidare, så ännu lever drömmen, gissa om jag är taggad till tusen och denna gång ska jag gå HELA vägen!!..Så igår på när det var vattenträning så fick mina utövare känna av min glada energi och vi körde stenhårt!!! 

Dagen idag har jag fruktat för, då vi skulle upp till Huddik för att träffa reumatologen från Uppsala för att diskutera framtida medicinering!
Jag var nervös, trött och bara förvirrad!
Vi blir hämtad av sjukgymnasten och hon följde med oss in i ett rum där det stod FYRA läkare. OOOJOJOJOJ, vad är det nu för besked vi ska få började jag tänka? 
Läkaren som var helt underbar började prata med Albin och han svarade henne mycket rätt och riktigt! 
Sedan började hon känna på hans leder.
 När hon sedan säger att Albin INTE behöver mediciner några starkare mediciner så släppte det 50 ton från mina axlar och när hon sedan säger att han kan sluta ta sina tabletter som han äter idag, trodde jag inte att det var sant!! LYCKA LYCKA LYCKA! 

När vi sedan har pratat igenom allt så känns det så himla bra, han är inte frisk men det går att behandla med lättare medel när han har skov! 
När vi går ut så säger Albin till mig: Men mamma, är jag en frisk pojke nu? 
Jag ville inte göra honom besviken och sa: Ja Albin, du är så pass frisk så vi slipper tabletter! 
Jag blev så himla lycklig!!

Detta har vi nu firat med att beställa en resa till Kap Verde, så den 27 November åker vi hit!!


Blue Star – Riu Touareg - Bild 2 Blue Star – Riu Touareg - Bild 6


                               Blue Star – Riu Touareg - Bild 1


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar