måndag 12 november 2012

Mamma knölval!

Jag och Albin ligger i soffan och skall varva ner inför natten, han kollar lite funderande på mig och säger: 
- Men mamma, vad har du för rynkor i pannan?
- Jag skrattar till och rynkar pannan lite extra, då han säger:
- Men mamma, du har ju blivit en kärr-ing.
Visst man har blivit 30 och då sägs det att de första ålderstecken börjar att komma, så det är ju helt OK!
- Men han kollar ännu en gång och säger.
- Men mamma, du ser ju faktiskt ut som en KNÖLVAL! 

Jag var tvungen att googla för att se vad han fick det ifrån...
Då ser jag att knölvalar har ENORMA "rynkor" på undersidan!

Så det var bara att tacka och bocka för att man blir jämförd med en knölval och hoppas att någon kosmetik kedja har ansiktskräm för knölvals mammor !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar