tisdag 12 mars 2013

30 days to go!


WIHOOO!! 
Jag har fått tid för operation och det blir den 11 april i Bollnäs.


Det sjuka var att när jag ringde till operationssamordnaren och fick tiden så berättade hon då vilken läkare som skulle operera mig.
En timme senare på jobbet så kommer läkaren privat till badhuset för att bada, jag hade mina aningar om att det var han som skulle göra ingreppet, så jag tog mig mod och gick och frågade om han var Wisserlinck.
Japp, så var det. 
Jag berättade vem jag var och att han skulle operera mig, vilket han visste =)  
Sedan tog han sig tid att berätta hur det går till väga och jag känner mig i helt trygga händer!!


Så i September hoppas jag på att vara HELT återställd och kunna vara med i löpträningen igen.
Jag och Bernhard ( Daniel Bernhardsson) har en lite tävling om vem som skall vara tillbaka först, jag tänker inte vara lättslagen om jag säger så, för uppsatta mål är det BÄSTA jag vet!!

  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar