fredag 22 mars 2013

Flashback!

ojoj, vad veckorna går fort. 
Nu är det redan Fredag, den obligatoriska Tacosen är intagen, colan är framme och vi är redo för Gladiatorerna finalen! 
Men det är EN som saknas här hemma, Albin är på skoldisco, och det är hans FÖRSTA disco! 

När jag lämnade honom på skolan så fick jag en riktig flashback eftersom man själv varit på skoldisco i denna gympasal, 
Det var där man kollade på de coola killarna i sexan, dansade till Mr.Vaine, åt popcorn och självklart dansade tryckare till Bonnie Taylor.
Nu är det alltså dags för MIN lilla kille att göra gympasalen "osäker".

Eftersom jag vet hur mycket han älskar att dansa så tror jag att han kommer att trivas på discot, eller så blir det "pinsamt" och han står och dricker dricka i ett hörn.

Vissa andra sitter i Lofsdalen och dricker dricka, eller hur Bjyrn?  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar