fredag 29 mars 2013

update..

Oj, nu var det ett tag sedan jag skrev, men det är detta med tiden och den konstanta tröttheten som infinner sig på kvällen och John blund kommer och förgiftar soffan ganska så snabbt med sitt sömnmedel! 

Albin var ju på sitt första Disco och kom hem och var överlycklig! 
Det första han säger är: 
- Mamma lova att inte bli arg på mig för att jag slösat 20 kronor på att vara med i coolagänget.
Jag kunde ju inte ta ifrån hans lycka och frågade lite fundersamt vad som menades med det! 
Överlycklig sa han:
- Ja vi fick ju vara med dom coola 6:orna.
Den kvällen somnade han som världens lyckligaste kille!

Den "elaka"mamman tyckte ju självklar inte detta var OK att betala pengar för att vara med i ett "cool gäng" och tog upp det i skolan på måndagen och 20 lappen kom tillbaka samma dag!


Jag och grabbarna åkte i Lördags på simtävling till Falun och ännu en gång har jag fått uppleva en sån stor lycka när mina adepter i vattnet gör grymma personliga rekord och tillhör absoluta Sverigetoppen i sina åldersklasser   

På kvällen döptes vi om till familjen annorlunda eftersom grabbarna fick en hel 
bunt med nya "stora systrar". 
Grabbarna var i paradiset och var omringade av 5 tjejer mest hela tiden


Sedan har det varit träning, jag kör för fullt med mina TRX band och dem har hjälp mig så otroligt mycket att stärka upp knät, jag kan till och med hoppa 5 upphopp 
utan att det gör särskilt ont!
Jag klarade även av att leda ett hårt vattenpass utan knäskydd, tänk vad träning kan göra med kroppen och knoppen!
Nu är det bara 13 dagar kvar till operationen.

Ha det gött i påsk, här hemma kommer vi att inviga grillsäsongen med 
Maria, Tobias, barnen och Orlov ikväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar