lördag 30 mars 2013

match på hög nivå!

Här hemma spelas det innebandy på högnivå!
Igår var det Orolv som fick kampera mot Viktor, och det smäller i både väggar och inredning!

Imorse kom Albin till mig med målvakts mundering på och sa; 
- Mamma jag ska bli förste målvakt i innebandy när jag är 10 år.
Sedan kommer Viktor: 
- Och mamma, jag ska bli 2:e målvakt och sitta på bänken när jag är 8 år och hoppa in om Albin blir skadad.

Hmmm, hoppas att man slipper ha en till bänknötare i familjen!! 
Efter lite snack så kom vi fram till att Albin kunde stå i mål och Viktor fick göra mål.

Nu är det bara två dagar kvar till den allsvenska premiären, självklart kommer vi att åka ner och hejja fram grabbarna!
Det ska bli riktigt spännande och se hur det ser ut på måndag!


Glad påsk! 
och 
quo nos fata trahunt retrahuntque sequamur







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar