tisdag 7 september 2010

kalas trött

Åhh nu har vi haft kalas för Ben Viktor, han är så otrolig förtjust i Ben10 och på morgonen när han hade sin nya Ben10 klocka på sig sa han- Nu får ni kalla mig för Ben Viktor!
När vi säger "vicke picke" som vi kallar honom, ryter han till och säger- NÄÄÄ jag heter Ben Viktor!

Idag har jag fått väldigt mycket gjort!
-Av anmälde mig på AF
- Gjorde en polisanmälan
- Fick gå till Försäkrings kassan personligen för att få prata med dom, för varje gång man ringer säger den snälla mannen - Just nu är det hög belastning hos försäkrings kassan, vänligen försök senare igen!
När jag hade provat i två dagar insåg jag då att det var helt lönlöst att försöka få tag på dom via telefon.
När jag gick till Försäkrings kassan så var det även skattemyndigheten och någon pensions myndighet på samma ställe, och det var samma person som kunde allt, smidigt?!?
Kan inte vara så vanligt att vara anställd hos två myndigheter!?


Just nu sitter jag i kuren och vaktar, lyssnar på P4 vakna, och skriver blogg!
Ögonen börjar att bli tyngre och tyngre, men detta är ett super bra test på sin envishet och mentala förmåga över att INTE somna!!!!
Jag slutar kl 06,00 och då blir det ett riktigt STORT prov, åka hem!
Jag tycker personligen inte att det är så roligt att åka hem efter att ha varit vaken i 24 H. Ögonen är öppna, men huvudet är inte med alls! Men jag vill heller inte sova över på bruket heller!...
ja go natt säger jag till er som ska gå och sova nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar