söndag 12 september 2010

Mina älskade barn!

Mina barn, Albin och Viktor är så underbara.!
När jag kom hem från jobbet kl 07,00 imorse så vaknade Albin och sa:
Åhh mamma vad skönt att du är hemma nu...då vet jag vart jag har dig.
När jag skulle hoppa i sängen så sa han- Mamma jag tycker om dig så himla mycket så jag vill sova brevid dig, så la han sin arm runt mig!
Åhh vilken underbar unge han är! Och vad skönt jag sov!

Idag gick vi på bio, Toy Story 3 i 3D. Vi satt med våra finns 3-d glasögon och åt popcorn och bara njöt!! Viktor satt i mitt knä och snuttade på sin filt och napp, bara att känna hans närhet och doft gör mig så glad och lugn!
Varje minut jag har med mina underbara grabbar känner jag att jag vill ge dom allt jag har och lite till!
Bion var jätte bra, och kommer att köpa den när den kommer på DVD.

Jag fick mig en tankeställare från bion: Andy(huvudrolls innehavaren) skulle flytta för att gå på Collage, han skulle göra sig av med sina favorit leksaker.
Det var ett kort på honom när han tog studenten och under det kortet ett kort på honom när han var 5 år och sitter med sina favoritleksaker och leker...mina barn är inte små föralltid, det kommer en tid då dom också ska göra sig av med sina leksaker och till och med flytta från oss och bo själv!..därför vill jag vara med dom så mycket som möjligt och känna deras närvaran.

Dom är mina största och finaste gåvor jag någonsin fått, och så stolt jag är över dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar