måndag 20 september 2010

Marge+Agneta = FEST!




Hej hå, det var väldigt länge sen jag hade så roligt som i helgen!
Vi var bjudna på "kändis" fest..
Jag var ut klädd till Agneta Fältskog och Sarah var Marge Simpson! ( kort kommer inom snar framtid)
Kvällen började som vanligt lite stelt, man kommer, kollar in de andra som är där,
känner av stämningen och sen efter maten och fördrinkarna känner man sig mer bekväm!
Det är då alkoholmen börjar verka!!
Efter maten så känner man helt plötsligt MASSOR av folk som man aldrig har pratat med!

Jag fick sitta brevid Slash, Stig-Helmer Olsson, som senare under kvällen blev Bosse Bildoktorn, Stålmannen och självaste Lina från Alcazar!!
Det var en riktigt skön blandning och mycket skratt!..Slash hade en cigg i munnen så länge att den fastna där, spiderman blev spiderpig efter några glas.

Kvällen till ära hade jag fått ett tips av Elin som jobbar på systemet att man kunde blanda Bacarid Razz och Fanta, och det var super gött!!..kanske lite för gott, eller vad tycker du Marge?
Min kära syster som var Marge och förövrigt vann hon bäst utklädnad!!
Det var längesedan jag såg henne i detta tillstånd, armarna flaxade, hon dansade, vann svepar tävling (som vanligt) och körde tåget...hahahahah
Hennes hår stog upp som Eifeltornet när hon kom, och när vi åkte hem så såg hon ut som gammelsmurfen, med håret i 90' vinkel och krakulerad gul färg, hon var så otroligt rolig!!!
Kan tänka mig att dagen efter inte var lika rolig!

Själv så gick jag in som en blondin med platåskor, och dom var GIGANTISKA, det hade ju ABBA på 70-talet?! ..kommer aldrig att bleka mitt hår, vissa är fina i blont med inte jag!!
Skorna var 5dm höga och kände mig som en Agneta Fältskog transa, men det var värt det!
Dagen efter mådde jag förskräckligt bra, sov till kl 9 sen när jag skulle kliva upp.......var det ett stort STORT problem, mina fötter känndes som 2 tegelstenar med två jätte knölar på! Det var efter allt dansade med platåskorna...varje steg jag tog gjorde såå ont!!!
Så det blev lite värktabletter för den delen! :)

Dagen avslutades med en SKÖN vinst för Gefle 2-0....så otroligt sköönt!!!
När jag kom hem så var det bara att snör på sig skorna och åka på spinning, efter det passet fanns det inte en enda gnutta alkohol i kroppen för det låg på golvet under spinning cyckeln!!



hej hå kämpa på!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar