torsdag 16 september 2010

Kort från sommaren!!!

Mitt halsband som jag just köp och jag bara älskar det, i det stora hjärtat står det emil, och på taggarna står det Albin & Viktor!! En tjej som heter Cia har gjort det!!!

En härlig dag på Orn med Emils "jobbar kompisar" och barn, helt otroligt vilken härlig dag vi hade med bad och bus, den avslutades på Albertina..
Vi fick vänta på maten i 45 minuter, men då hann vi med en massa surr och vin!
Väl när maten stog på bordet säger Albin - Mamma jag måste tvätta händerna för jag har kladdat i fågel bajs...och förrseten så har Viktor kissat på sig! Jiipi bara att bita ihop och greja det innan maten kunde intas!!!


Vi besökte badstranden flitigt, här är vi i Noran och simmar runt!


På det otroligt vackra bröllopet för Johan & Johanna Oremo, om man säger sagobröllop så är det inte en underdrift!




Vår härliga vecka på Gotland med goda vänner!! Längtar tillbaka!




Sommaren är ju så härlig, synd att den är så kort!!
Nu är det bara 70 dagar tills jag och min älskade åker till solen och Thailand!
Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar