onsdag 1 september 2010

3 år

Imorgon fyller min goa Viktor 3 år...tänk vad tiden går fort.
Han är så roligt, önskar sig bara saker som Albin vill ha, Ben 10, Spiderman och traktorer helst en skittunna också!
Så imorgon får han sina önskningar uppfyllda!
Ska bli väldigt roligt att se Viktors min när han får Ben 10 ryggsäcken!!!

Om jag tänker tillbaka 3 år i tiden så låg jag och hade det ganska så bekvämt på förlossningen, vi "fotbollstokiga" tog permision från sjukhuset för att Emil skulle få spela sitt livs viktigaste match, massa Scouter skulle vara där och se på honom!

Vi åkte från Gävle till Söderhamn, efter råd frågning med barnmorskan.
Väl frammen i Söderhamn började mina värkar att bli tätare, jag fick lägga mig i Klubbstugan med alla fotbolls killar runt mig som hade genomgång, kändes inte så bekvämt, men vad gör man inte för den man älskar??
Jag blev fraktad från klubbrummet till speakerbåste och satt där med Börje "Väggen" Andersson.
Värkarna blev så täta så att varje gång speakern skulle prata ut fick jag bita i min tröja så att inte det skulle höras ut i högtalarna!
När det hade gått 30 minuter in på matchen skadade sig Emil TACK OCH LOV!
Han går av planen och jag vaggandes efter in i omklädningsrummet, han skriker och har ont...hmmm och det hade inte jag ?
När han hade bytt om vräker han ur sig - Visst kan vi se klart på matchen..mitt svar var NEJ, nu åker vi till Gävle igen!

Väl nere på förlossningen tog det bara 1½ timme innan go fisen var ute hann inte med bedövning eller något!
TACK GODE GUD för att Emil skadade sig..allt har en mening!!!


Kan bara tack för mina fina pojkar jag har hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar