onsdag 15 september 2010

Notebook!!

Herre gud vilken helt UNDERBAR film jag har sett!
Tårarna och snoret bara rann när jag satt i min lilla vaktkur, kännde mig som den vassaste väktaren på jorden, eller inte! tur att klockan var 03 och inte så mycket folk i farten!
Den fick en att tänka efter vad kärlek EGENTLIGEN är och hur den skall vara!!

Man hoppas på att ens sambo också kommer att känna det samma när han VÄL tittar på den!! Åhh det är en såå underbar film : Notebook!!!

Jaja nu får man väl skärpa sig och inte vara så blödig, men ibland är det så skönt att bara få gråta till och med utan anledning, man känner sig så "ren" efteråt jätte skönt!
Och gissa om jag är REN, igår var jag på badhuset med mina två juveler, det var bad och bus hela tiden. Viktor värsting var ju "jättejädd"( som han säger)i början, men när vi gjorde en vatten skoter av en gulmadrass så blev det fart på honom också, så vart än den gula madrassen var, där var viktor!
Albin den badnymfen var mer under vattnet än över!
Vi badade och busade i 3 timmar, sedan kom Alex och hämtade pojkarna, medan jag fick sprattla lite mer i vattnet!
Nettan hade ett vatten aerobicpass som var stenhårt, men det var ju tur att jag hade varit i vattnet i tre timmar innan, för simhuden hade börjat växa ut =)

Väl hemma var man som ett "slakt" var bara att laga lite man och peta i sig den, sen när man vaknade så kände jag mig som en klortunna, ungefär som man gjorde när man simmade!!

Upp på jobbet och det är så roligt att träffa alla dessa trevliga människor! Just nu fick jag en påse med Kanelbullar av en på Yit, jag hade lyckats "rädda", men det är ju bara mitt jobb!!
Men man blir ju glad när någon uppskattar när man gör sitt jobb, och om man gör det bra dessutom!

Nu ska jag ta en kanelbulle och kopp te samt njuta över vilket bra jobb jag gjort idag!!!!

Ikväll blir det ett intervall pass....

hej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar