tisdag 15 maj 2012

happy day!

Snacka om att det går snabbt i svängarna! 
Igår var det grinigt och irriterat här hemma, men efter en 0-0 match mot Sundsvall och relativt bra spel så tycker jag att E var på toppen humör idag!

Jag kom hem från jobbet och möttes av en matdoft i hallen, min första tanke var: Japps nu är det E´s paradrätt, Spaghetti och köttfärssås som serveras. 
Men tänk vad fel jag hade, han höll på att laga fetafyllda köttfärsbiffar och till det smördegsknyten med feta ost i, gissa om han samlade en hel det PLUS poäng.  
Han hade tom gjort egen tzatsiki, han kan min man bara han vill!! 

Efter maten åkte vi och relaxade på simhallen, det var riktigt härligt att sitta i bubbelpoolen och ångbastun och bara vara, riktig kvalitetstid!
Dock är jag lika vit som en marsipangris just nu och bara längtar tills man får sola och få lite färg på kroppen igen!  
   





Efter mat, bad och bastu åkte vi hem för att kolla på hockey VM, och vad passar bättre än att avsluta denna härliga dag med en fruktsallad!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar