onsdag 9 maj 2012

Andas ut!


Vi åkte till doktorn igår och kollade dessa prickar, och dom kunde inte säga exakt vad det var, men dom trodde inte att det var vattenkoppor eftersom det ej var vätska i dem och kliades inte...puhhh snacka att man pustade ut och blev lycklig!
Lill tjorven är tillbaka på dagis, grabbarna räknar ner tills dom ska åka till Mallis bara två dagar kvar till sol, glass och alla pooler, jag är inte nå avundsjuk, jag får ju stanna kvar i kalla, gråa Sverige!

Idag åker E på bortamatch till  Göteborg, dom spelar mot Häcken imorgon, tänker inte gå in så mkt mer på det, men jag hoppas att denna trend vänder snart, för jag kan säga att som fotbollsfru får man även ta konsekvenser av förluster om man säger så! 

Nä nu ska jag snart bege mig till jobbet för att köra ett bandpass och hoppas på att jag kan gå imorgon, ska försöka att dokumentera det så ni får ser när jag hänger upp och ner och ser ut som kassler! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar