måndag 14 maj 2012

lätt som en plätt!

Första dagen utan barn spenderade vi med att grilla, äta gott samt att spela kort. 
Vi körde Chicago som Sarah var så himla duktig på ( sa hon). 
Vi började spelet och vad än jag fick upp på handen så blev det rätt! 
Inte vet jag om det bara var tur, men lite skicklighet var det väl också om jag själv får säga det. 
Mina poäng plockade jag genom stege, triss och färg. 
Sarah och E hade en inbördes kamp om spelet, trodde dom! Ända tills jag fick köpstop, då började även jag vinna spelet. 
Min taktik för kvällen var: Tänk inte så mycket utan bara spela! och det gjorde jag medan de andra två trodde dom var Einstein på kortspel..och vem vann.... jo jag!!

Idag ska jag åka ner till Gävle på min första hemma match för i år, det är Norrlands derby och Sundsvall                kommer ner. 
Jag hoppas att trenden vänder idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar