onsdag 15 februari 2012

Ett kärt återseende!



Så kom den gula tomten och lämnade ett paket i brevlådan till MIG! 
Som jag har väntat på dessa naturliga och underbara produkter! 
Jag använde Dermanord för 10 år sedan och var hur nöjd som helst med det, när Lotta var här hade hon med sig Maria Åkerberg produkter, nyfiket började jag titta på dem och såg att det var Dermanord som bytt namn till Maria Åkerberg!
 Snabbt googlade jag upp en återförsäljare och hittade www.lillakliniken.se . Till min glada förvåning hade sortimentet utökats väldigt sen sist jag använde produkterna!
Efter att ha läst igenom produktbeskrivningarna ett X antal gånger mailade jag till lilla Kliniken och frågade vad jag skulle börja med som bas. 
Jag fick ett utförligt svar och här på mitt köksbord 1 vecka senare står nu min bas i ansiktsrengöring och dagcream. 
Tillråga på allt så rekommenderade hon en ögoncream eftersom jag börjar närma mig 30.   





1 kommentar:

  1. Hej! Hoppas allt är bra med er! Länge sen vi sågs. kanske ses på matchen imorgon?:) Vet du, jag jobbade med Maria Åkebergs produkter nu senast i Sandviken. Lustigt:) Jätte bra om man är inne på ekologiskt "ren" hudvård:)

    Kram Bea

    SvaraRadera