söndag 5 februari 2012

i vänners lag!

I fredags var jag, Maria och Anna till Millan för lite fredagsmys och gemenskap!
Eftersom vi skulle ha fredagsmys så hoppade jag i min onePice. 
Jag hoppade i mina vinterstövlar eftersom det var -20 ute, innan jag åkte kollade E på mig och sa: Men nu var du inte speciellt het, jag kände mig mer bekväm än het kan jag säga.
Anna kom och hämtade mig i chinos och skjorta, Maria hade kappa, finbyxor och skjorta, jaja tänkte jag vi ska ju ändå bara till Vansätter och det var bara vi 4, så jag får sitta å njuta i min sköna fredags outfit, och dom får sitta och vara fina!
När vi passerar E-center så skulle vi helt plötsligt gå in där och köpa liter mer att äta, Millan hade ju redan dukat upp med ost och kex...Lite motvilligt följde jag med in.
Jag gick där med mina nästan snedtrampade snowjoggings, en onepice som gör så att det ser ut som om man har en använd blöja på sig, och kände mig mindre het, men det kan jag bjuda på eftersom det inte är utsidan som räknas.
När vi gick till bilen kollade Marin väldigt konstigt på mig, eller mer på mina snedtrampade snowjoggings, så frågar jag henne om hon kollade på mina skor, då kollar hon mig i ögonen och börjar TOK skratta och säger samma sak som jag fick höra av E när jag åkte: Du är inte den hetaste personen just nu du!

Men vet man att man har sanna vänner så behöver man inte klä upp sig, för dom tycker ju om mig för den jag är!!

Hej hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar