onsdag 8 februari 2012

Suget övervinner allt?????

Igår var jag tillbaka till mitt ordinarie jobb, och det var jätte roligt eller snarare skönt att få en dos adrenalin, tyvärr så mådde inte mitt knä så bra, men idag ska jag på magnetröntgen och hoppas på ett svar snart!! 

Jag köpte 4 Semlor igår för att vi kunde fika innan vi skulle på badhuset och bada idag. 
När jag låg och sov i soffan igår så hörde jag hur det smaskade brevid mig, jag kollade upp och där satt E och sken som en sol och hade grädde runt munnen och en semla i handen. Visst han tog sin semla på kvällen det är väl helt ok. 
I morse när jag skulle duka fram frukost så såg jag att ett paket semlor var borta?? 
Då frågade jag E om han hade ätit 2 semlor igår kväll? 
Ja, sa han glatt så fortsatten han: Du låg ju och sov i soffan och jag åt EN semla, sen stod den andra mitt framför mig och jag kunde inte motstå den...
OK, men vi är 4 i familjen och han har ätit 2 , det betyder att någon ( jag) inte kommer få en semla! 
Jag blev faktiskt irriterad på honom, för jag tycker det är egoistiskt gjort!
Så nu på morgonen gick vi en semlamatch här hemma och han är nu påväg in till stan för att köpa en ny, det är tur att han har ratten på ryggen ibland =)  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar