torsdag 25 oktober 2012

Happy girl!

Eftersom jag hade min 30-års fest för två helger sedan och blev så fint uppvaktad av mina vänner så var det familjen som kom och firade igår! 
Jag hade ju aldrig kunna drömma om presenterna jag fick igår, det är olika 
upplevelser som jag kommer att ha med mig hela livet!!
Vi börjar med en Wallmans weekend i Sundsvall och veckan efter 
åker vi förhoppningsvis till utlandet ( beror lite på hur det går i fotbollen)... där jag kommer att använda min nya dykutrustning för att träna inför det kommande dykcertet som jag ska ta i Mars-April..och allt detta ingick i mina presenter..lyckligt lottad ja =)


Denna vackra skapelse som tjejerna på tårterian gjorde åt mig var helt enormt god, 
jag valde smakerna Passionsfrukt/ Vit choklad! 
Är att rekommendera!...
En tårta som både är fin och god!  

Lite roligt när Mitt horoskop i kuriren sa så här idag: 
"Du når en vändpunkt i dag. En ny start gör det här till första dagen på resten av ditt liv!"

Så ja, det är väl så, jag vaknade upp 30 år och 1 dag och det är första dagen på mitt nya liv... det är väl såhär skönt livet skall kännas!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar