måndag 22 oktober 2012

Medaljregn!

Igår klev jag upp tidigt för att åka till Njurunda och uppleva Lilla Sälsimmet som ledare!
 När jag var aktiv simmare så var det en höjdpunkt att få åka dit, man fick sova över i skolsalar och hitta på en massa bus med andra klubbar på kvällen! 



Nu representerade jag alltså klubben som ledare, och såg mina adepter göra grymma tider i vattnet som resulterade i en hel del medaljer...och jag växte flera centimeter av stolthet!! 


Visst var det nervöst när man var aktiv i vattnet, men shit vad nervöst det var 
att vara ledare, men det var en enorm känsla att få peppa simmarna och 
få vara med när dom slog sina personliga rekord!

                                             
 Det är riktigt roligt att få följa simmarna från träning, personliga rekord och till prispall. 
Resultatet av dagen blev 9 guld ett silver och en massa fina personliga rekord. 
En tjej persade 4 sekunder på 50 fjärl en annan 4 sekunder på 50 fritt! 
Vi hade riktigt fina framgångar i bassängen i helgen!
Det känns riktigt bra att vara tillbaka "på riktigt" inom simningen igen =)
  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar